2010-12-01

Zuk zer diozu?

Bigarren Hezkuntzako 2. mailako ikaslea naiz. Ikastolara nahiko gustura etortzen
banaiz eree, egunaren zatirik handiena, egun osoa ez esatearren, bertan pasatzen
dut. Baina arazoa ez da hori. Ikastolan ematen ditudan orduez gainera, oirakasleek
etxerako lanak bidaltzen dituzte, eta egun askotan lagunekin egoteko tarterik ez dut
harrapatzen. Ez horretarako bakarrik, ezta gustuko ditudan zenbait zaletasunetarako
ere: dantza, kirola, musika…
Egun bakoitzean, txandaka, iarakasle bakar batek emaqngo balizkigu lanak, tira!
Baina ez, egunero denek eta lan luzeak gainera..
Ni ez nago konforme horrekin, baina ez dakit zer egin daitekeen horrelako egoera
baten aurrean.
Zuek arazo berdina al daukazue? Ala etxerako lanik ez dizuete bidaltzen? Eta
bidalitakoan, egiten al dituzue?
Denborarik izaten al duzue zuen zaletasunetarako?
Bidali erantzuna gure ikastolara hamar egunen barruzn, une honetan gai hau lantzen
ari baikara. Eskertuko dizuet.
Xabier

8 comentarios:

  1. Kaixo Xabier:
    Ni ni bigarren hezkuntzako ikaslea ere banaiz eta irakasleek bidaltzen dizkiguten etxekolanen kontranago, eta pare bat arrazoi emango ditut:
    Adibidez, arratsaldea kenduz gainera, batzuetan, estraeskolarrak etxekolanak baino askoz ere garrantzitsuagoak dira. Eta ez hori bakarrik,interneteko artikulu batean irakurri nuen klasean lan gehio egitea eta exekolanik ez bidaltzea hobe ez, askoz hobe dela.
    Amaitzeko, eskerrak ematen dizkizut hau argitaratzeagatik.

    Iñigo Ollo

    ResponderEliminar
  2. Kaixo Xabier nik Mikel goyache izeneko 13 urteko mutila naiz.Nik ez dut zu bezala pentsatzen.Zuk esaten duzu etxekolan asko dituzula baino zerbaitengatik izango da ez?Ez baldin baduzu eskolan denbora aprobetzatzen normala da etxekolan asko izatea.Gainera ez kexatu ain beste ze etxekolanak ikastolan ikasitakoa barneratzeko dira. Espero dut nire eskutitza zuri eta zure lagunei espabilatzea eta nik besala pentsatzea.

    MIKEL GOYACHE

    ResponderEliminar
  3. Kaixo Xabi:

    Ni Lizarrako zure adineko neska bat naiz.
    Zure arazoa etxeko lanekin niri ere gertatzen zait, nire ustez etxera ailegatzerakoan deskansatu behar dugu ikastolan nahiko egiten dugu. Baita ere ni etxekko lanen gatik zaletasunak aldera utzi behar izaten ditut, normalean egiten ditudalako. Irakasleak uste dute eskolatik kanpo ez dugula bizitzarik ala??? Bueno ba hori niri zuri gertatzen zaizuna gertatzen zait .

    Naiara Azanza

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Xabier, ni Iñaki nahiz, lizarra ikastolako 2B ikaslea nahiz. Zu bezala etxerako lanak egitekodenbora gutxi daukat, baina etxerako lanak ikazteko onak direla uzte dut. oregatik esfortzu gehiago eginez etzerako lanak egiteko denbora daukat. espero dut zuri laguntzea.
    Agur.

    ResponderEliminar
  5. Kaixo xabier.

    Nik zure adiñeko ikasle bat naiz eta zuk idatzitakoa irakurri dut.

    Ados nago zuk esandakoarekin eta gainera gehitu nai nioke denbora asko kentzen digula gauza askotarako eta baitaere ere uste dut ikastolan bidalitakoarekin nahikoa dela.

    BABIL BARRICART

    ResponderEliminar
  6. Kaixo, Xabi!
    Ni Dbh 2.mailako neska bat naiz. Zuk idatzitako testua irakurri dut eta nire iritzia eman nahiko nuke. Bueno ba ni ados nago zurekin, niri ere etxekolan asko bidaltzen dizkidatelako eta denbora asko kentzen dizkidate lagunekin egoteko eta gustuko gauzak egiteko, gainera gehitu nahiko nuke gelan egindakoa nahikoa dela, ez dela behar etxean barneratzea.
    Bueno hau izan da nire iritzia.
    Agur! Ondo segi.

    Maria Aguirre.

    ResponderEliminar
  7. Kaixo xabier!
    DBH-ko 2A mailako ikasle bat nahiz, idazten dizut zure testua irakurri dudalako eta zurekin ados nagoelako. Ikastolan denbora asko pasatzen dugu lan egiten eta ateratzen garenean segituan gurasiak etxerakolanak egitera bidaltzen digute eta iruditzen du ikastolatik ez garela atera. Gainera askotan ez dira zuzentzen denbora ez duelako ematen oso lan luzeak direlako, orduan zertarako bidali? Eta ikusita dago nire klasean, klase erdia baino gehiago ez dutela egiten.
    Leire Catalá

    ResponderEliminar
  8. Kaixo Xabier!
    Ainhoa naiz, nik zure alde nago zuk esan duzuna asko gustatu zaidalako eta zurekin nagoelako.
    Jarraitu eskutitzak bidaltzen nik zurekin beste bat egingo dut.
    Aio Xabier.

    Ainhoa Egizabal.

    ResponderEliminar