2010-12-01

Aukeran zer duzu nahiago?

DBHko 2. mailako ikaslea naiz.
Hizkuntzako irakasle batzuek, guk egindako lanen bat zuzendu ondoren, nota (oso
ongi, ongi, gaizki…) jartzen digute. Beste batzuek, aldiz, ohartxoak edo iradokizunak
azaltzen dizkigute (hau ondo dago, beste hau osa ezazu, halakoa desegoki adierazi
duzu…).
Nik nahiago dut 10 puntutatik zenbat atera ditudan jakitea, eta kito nire lana. Oharrek
zeregina luzarazten didate eta esfortzu gehigarria eskatzen.
Nola jokatzen du zure irakasleak, notak jarriz ala oharrak emanez? Zein dira zure
ustez zuzenketaren emaitzak adierazteko modu bakoitzaren abantailak eta
eragorzpenak? Zer duzu nahiago zuk?
Idatz iezadazu nesedez ikastolara, zure iritzia jakin nahi dut eta.
Idoia

10 comentarios:

  1. Kaixo, Idoia:

    Ni, Lizarra Ikastolako bigarren b dbh-ko ikaslea naiz. Lehenengoz esan nahi nizuke, Zurekin nagoela arlo honetan. Niri ere, irakurlea, 1- 10-era ez puntuatzea ez zait atsegin. Nire gurasoei "oso ongi" egite ez zaie iruditzen hain ongi, 10 bat ateratzea esan baino. Nik horelako irakasleak ere ditut. "+"bat gartzen dituztenak eta notatxoak, nota bat jarri baino.

    Agur.

    Ruben.

    ResponderEliminar
  2. kaixo idoia!
    Ni Uxue nahizeta zu bezela DBH 2.mailara noa.
    Nire irakasle gehienek 1 - 10- ebaluatzen dute baina batzuetan plus edo minus ere jartzen digute.
    Atera dudan notaren arabera nahiago dut plus edo mins jartzea, nota txarra atera dudanean adibidez.
    Baina nota oso ona ateratzen dudanean nahiago dut 1 - 10- ra izatea.
    Nik 1- etik 10- erako zuzenketa nahiago dut gehienetan.
    Bueno ba agur bero bat, beste bat harte AGUR!

    UXUE ARBE AZKONA

    ResponderEliminar
  3. Kaixo Idoia.
    Ni ere bigarren mailako ikasle bat naiz eta zure arazoa ikusi nuenean oso arazo txarra zela ikusi nuen. Gehienetan txarra da ez duzulako ikusten ondo zure nota zein den eta seguru egon nahi duzulako zure notaz. Hemen ikastolan ebaluaketako notak eta azterketak zenbakiez jartzen dituzte bainan lanak gehienetan ez. Zenbakiaren abantailak nota zehatza dakizula da baina ere eragozpenak ditu ez dakizula zer egin duzun gaizki. Nik nota globaletan nahiago ditut zenbaki zehatzak baina beste lanetan hobeto ultertzen dut ohartxoak daudenean. Bueno nire iritsia hau da, baina zuek erabakitzen duzue zer egin. Agur eta espero dut nire iritzia laguntzea.

    ResponderEliminar
  4. 2 testua.
    Kaixo Idoia:
    Ni Artzai izena daukat eta zurekin guztiz adoz nago noten kontuekin. Zu bezalako ikasle baezala izanik, uste dut garbiago ikusten da emaitzak soilik zenbakiekin. Oso ongi, ongi... metodoaren ondorioz ez dugu garbi ze nolako balorazioa izan dugun, niri eta ikasle askori gertatzen zaigu.
    Agur neska, zaindu.

    ResponderEliminar
  5. Kaixo idoia:
    Ni oihane naiz zu besalako ikasle bat, ni zu bezala pentsatsen dut txarragoa da ongi, oso ongi... jartzea.
    Nire ikastolan zurean besala jartzen dute eta ez dut gustoko, nire gurasoei ere ez zaie asko gstatzen ni besala pentzatzen dute, eta espero dugu laster puntuatzeko formas aldatzea eta 1-10-era puntuatzea.

    Agur bero bat.

    OIHANE GARCIA

    ResponderEliminar
  6. Kaixo Idoia:
    Ezin naiz geratu erantzn gabe.
    Zure adineko neska bat naiz, muniainekoa naiz baina lizarrakoo ikastolara joaten naiz ikastera.
    Zure iritzia iragarkian irakurri dut eta zurekin batere ados nago.
    Uste dut hobeto dela guztiontzat 10 puntutik zenbat atera dugun jakitea, 2 arrazoigatik, irakasle batzuk, emaitzetan,puntuetan, " ," koma zerbait jartzen dute eta batzuetan suspenditu dezakegu 0, zerbaitekin, eta bigarren arrazoia badaudde irakasle batzuk , nota finaleetan, koma zerbait jartzen dute eta notetan ezin da horrela jarri eta orduan biribildu egin behar dute, nota jaizten.
    beno nire iritzia eman dut espero dut kontutan hartzea.
    sorte ona izan !!
    SAIOA ERASO

    ResponderEliminar
  7. Kaixo Idoia:
    nik baita ere 2.mailako ikaslea naiz eta zurekin nago, 10 puntuekin obe dela uzte dut argiago geratzen delako.Bikain edo alako hitzekin ez da argi geratzen eta gainera zure gurasoek zenbakian esateko ezkatzen dizute.
    Agur bero bat
    GORKA ALEGRIA

    ResponderEliminar
  8. Kaixo Idoia!
    Ni DBH 2.mailako ikasle bat naiz eta notak zenbakiekin jartzea nahiago dut. Letrekin ez dakizu nota zehatza eta disgusto gutxiago eramaten duzu 4 bat ikustean Gutxi bat baino.
    Agur!

    ResponderEliminar
  9. Kaixo Idoia:
    Ni Ander naiz dbh 2. mailako ikasle bat eta ni zurekin bat nago. Niri ere nahiago dut 1etik 10era puntuatzea askoz argiago ikusten delako eta azkarrago da.
    Agur!!

    ResponderEliminar
  10. Kaixo Idoia !
    Nik baita ere dbh 2.mailako ikasle bat naiz.
    Nire iritziz, sure testua ondo pentsatua eta ondo egina dagoela uste dut. Nik zure testuaren zure testuaren alde nago notak zein moduan jartzen duten interesgarria delako, baita ere alde nago oharrak ematen edo ez eta zergatik jakin nahi dudalako.
    Testua nire ustez interesgarria da.
    Eskerrik aslo guztiagatik eta AGUR!

    ResponderEliminar