2010-12-01

ZER DERITZAZU ?

Hamahiru urteko ikaslea naiz eta gelan 25 lagun gaude guztira. Gelako mahaien
antolaketa, berdin da zertarako, banakakoa da beti ; hau da, 25 mahaiak banaka
daude eta ikasle bakoitzak bere lekua du. Oso aspergarria egiten zait banaka egote
hori, prdu asko igarotzen baititut gelan, eta inorekin ezin dut hitz egin.
Irakaslearen esanetan, lana egiteko antolaketarik onena da aipatutakoa, modu
horretan lan gehiago egiteaz gainera, zarata handirik ez dugulako ateratzen.
Hala ere, nire anaiaren gelan beste era batera daude banatuta, taldeka banaturik
daude. Bera oso gustura dago, eta nik era nahiago nuke horrela egotea. Alde batetik,
egiten ez dakidan hainbat gauzatan nire kideen laguntza izango nukeelako. Bestetik,
hobeto pasako nukeela iruditzen zaidalako.
Zure ikasgelako banaketa gurea bezelakoa al da? Edo beste era baqtekoa? Zein
duzu nahiago? Zergatik? Ezagutzen al duzu edo bururatzen al zaizu beste
banaketaren bat?
Mesedez, biali erantzunak gure ikastetxera.
Beñat

14 comentarios:

  1. 2.testua.
    Kaixo !! ni Iñigo Astarriaga naiz eta nik ere bigarren mailako ikasle bat naiz, zure arazoa nirentzat ez da oso larria nire ikastolan 10 puntutik merezi dugun nota ematen digute eta kitto, baina zuri jartzen dizutenarekin niri jarriko banute hori nik kexatuko nuke.Abantaila bat da ez zara preokupatu behar notarekin baina zuk... asko preokupatu behar zara zeren ezatendizutenarekin adi egon behar zarelako. Niri gehiago gustukoa daukat nota ezatea eta ez txapadak ematea beno agur eta sortea izan eta frogak aprobatu eta horrela ez dizute emango txapada horiek agur...!!!

    iñigo astarriaga

    ResponderEliminar
  2. 4 testua:
    Kaixo Beñat, zure adinako mutiko bat naiz,eta nire ustez banaka hobeto gaude, zure klasean bezala, bestela taldeetan gehiago hitz egingo genuelako. Gainera, taldeka mahiak jartzean notak jeitsi egingo ziren, klaseko giroa aspergarriagoa ez izan arren, ez genuelako hitz egiten utziko. Horregatik, banaka,aspergarriagoa izan arren, hobeto gaude.

    JORGE LOPEZ.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Beñat, ni Lizarrako 13 urteko ikasle bat naiz .Zure iritzia geletan leku aldaketak egitea ondo iruditzen zait ,gainera lekuetan gelakide batekin egotean gusturago zaude eta egia da ez zarela hainbeste aspertzen naiz eta soinu edo zarata gehiago egin lana azkarrago egiten da eta baita besteari laguntzeko aukera ematen du.Nire ustez gelan binaka jartzea oso ideia ona da.
    Espero dut nire iritzia baliagarria izatea.

    Isabel Perez

    ResponderEliminar
  5. Kaixo Beñat!
    Ni hamairu uteko neska bat naiz, Lizarrakoa eta zuri laguntzea erabaki dut zu bezala pentsatzen dudalako.
    Nire ikastolan baita ere mahaiak banandutak daude eta asko aspetzen gara.
    Ni uste dut binaka egon behar zirela alde batetik norbaitekin zure zalantzak esateako ona delako eta bestetik horrela bakarrik sentituko ez zinelako.
    Espero dut noizbait zure ikastolan aldatzea!
    Baliagarria izango dela zuretzat eta zure langunentzat.
    Agur!

    Amaia Lopez

    ResponderEliminar
  6. Kaixo, Beñat:
    Ni D.B.H 2 mailako ikasle bat naiz eta aldizkarian ikusi dudan testuari buruz nire iritzia emateko idatzi dizut.
    Ni ez nago zure iritziaren alde. Agian momentu batzuetarako ongi dago , baina klase guztietarako gehiegi dela uste dut, hori esaten dut, askoz ere gehiago deskonzentratzen zarelako eta gainera ondokoekin hitz-egitera bultzatzen zaitu eta horren ondorioz gaizki ateratzeko posibilitate asko eduki ahal dira.
    Espero dut nire iritzia laguntzea. Eskerrik asko.

    ResponderEliminar
  7. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  8. Kaixo, Beñat:
    Ni D.B.H. 2.mailako ikasle bat naiz, Lizarra Ikastolakoa. Zurekin ados nago, gainera, uzte dut azterketa bat noiz den ez badakizu apuntatzea ahaztu bazaizu beste bati galdetu ahal diozu, bananduta bazaudete, ordea, ezin duzu. Baita ere hobeto izango zen adituek esaten dutelako lagunekin elkarrekin egon behar delako.
    Espero dut nire iritzia zu eta zure gela laguntzea agur!

    ResponderEliminar
  9. 1.testua
    KAIXO!
    Kaixo xabier ni lizarrako DBH 2. mailako ikasle bat naiz, eta zure testua interesgarria iruditu zait eta nik ere ez nago oso konforme horrekin, baina batzuetan bai bidali behar digutela etxekolan batzuk, baina ez asko, bestela ez genuke ezer egingo eta ere gure aitak eta amak ikusteko zerbait egiten dugula. Hori da guztia agur!

    ResponderEliminar
  10. Kaixo Beñat:
    Zurekin ados nago mahaiak taldeetan jartrzearekin, batez ere bi hobekuntza sortuko zirelako. Lehenengoa: Errendimendua hobetuko dela, klasea laburragoa egingo delako, eta bigarrena, lagunekin elkar galdetu al direla gauzak.

    Ekerrik asko eta agur!!!

    ResponderEliminar
  11. Kaixo Beñat:
    Ni D.B.H 2.mailako ikasle bat naiz eta zurekin nagoela esan nahi dizut. Argudio horiez gainera beste batzuk ditut:
    Klasean taldeka bagaude ez zara aspertzen eta orduan atentzioa prestatzen duzu.Beste bat materiala falta bazaizu taldekideekin begiratzen duzu eta listo.
    AGUR.

    ResponderEliminar
  12. Kaixo beñat:
    Ni oihan Albisu naiz eta 2.dbh nago eta nire iritzia emango dizut.Ondo iruditzen zait lagunekin egotea nai duzula baina ala ere ez naiz zure iritzikoa, taldeka baldinbagaude egia da laguntza eskatu diezaiokezula ondoko lagunari baina klasean gaudelarik seguraskialbokoarekin egongo ginateke eta orrela oraindik gehiago despistatuko ginateke eta orren ondorioz ez genuke asko ikasiko eta orrela azterketetan askotan suspendituko genuke eta gure errua izango ltzake.
    Eskerrikasko zure atentzioagatik eta espero dut nire iritziak ea zerbaitetarako balio dizun, Agur.

    ResponderEliminar
  13. Eguerdi on, Beñat, ni Iñaki Arteaga dut izena eta DBH-ko 2.a mailako ikaslea naiz.
    Zure jarreraren alde nago eta erabat ados nago eman dituzun argudioekin.
    Orrez gain nireak azaldu edo aportatuko dizkizut.
    Laguntza behar duzunean lagun edo beste ikasle bat laguntzeko zure ondoan dago eta nire ustez lasaiago egongo garela ere.
    Beste alde batetik denak batera esertzeak ikasleentzako reto bat bezalakoa izan ahalko da.
    Ondorioz irakasleak, gutxienez, nola portatzen garen edo gure komportamendua nolakoa den frogatzeko egun batzuetan sistema hau egin behar dute.
    Agur eta ondo izan. Lizarra.

    ResponderEliminar
  14. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar